Time Out XL

Twee vrouwen besluiten samen een Time Out XL te nemen.
Jenny wordt op haar werk structureel gepest. Zoals zoveel mensen in haar situatie, weet ook zij niet hoe ze hier mee om moet gaan en worstelt ze met grote innerlijke onzekerheden.
Sarah krijgt steeds meer het gevoel dat haar leven stil is blijven staan.
Door een samenloop van omstandigheden besluiten Jenny en Sarah samen Quality Time voor zichzelf te nemen, dankzij een Time Out XL, waarbij hun beider leven onverwacht verandert in positieve zin. Ze worden weer de zelfverzekerde vrouwen die ze ooit waren, waarbij zelfs hun doelen op verrassende wijze veranderen...

Shirley Rijken Rapp is directeur van Time Out XL Consultants en voorzitter van Centraal Meldpunt Pesten.
Haar doel van dit korte "Feel Good" verhaal is om mensen te laten beseffen dat het belangrijk is regelmatig tijd te nemen voor jezelf. Dat niets onmogelijk is en dat je tot meer in staat bent dan jezelf denkt.

Gun jezelf regelmatig eens Me Time, al is het maar voor een dag of twee. Rust doet wonderen. Hierdoor vind je gegarandeerd de kracht en de energie om de regie weer in eigen handen te nemen. "Sky is the Limit..."

Is Time Out XL het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Time Out XL