Tranen voor mijn horizon

Tranen voor mijn horizon

Gelezen 1 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 3 Favoriet 3 Recensies 0
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Glory Rijker wordt na de dood van haar moeder, met wie zij en haar broers in Nederland woonden, noodgedwongen terug naar Suriname gehaald. Het verlies van haar moeder en de omschakeling naar een totaal ander leven in Suriname zijn van grote invloed geweest op haar verdere leven.
Aanvankelijk lijkt het erop alsof Glory voor galg en rad opgroeit. Ze bewandelt een bijna onwaarschijnlijk pad, op zoek naar de waarheid, de liefde, haar afkomst maar bovenal zichzelf, haar eigen ik. Het pad leidt langs vele wegen in Paramaribo en tal van ingrijpende gebeurtenissen.
Gebeurtenissen die een stempel drukken op haar ziel en die haar leiden naar een strijd met zichzelf, een strijd die zij zelf moet overwinnen.

Gail Eijk (Paramaribo, 1972) is van alle markten thuis. In haar jeugd is ze werkzaam geweest in de horecasector. Ze is moeder van drie prachtige dochters. Sinds november 2005 is ze werkzaam bij Radio en Televisie Apintie als programmamaker, verslaggever en radio-omroeper. Sinds december 2010 bekleedt zij daar tevens de functie van hoofd nieuwsdienst.

Uitgeverij Conserve
30 oktober 2015