Twee Vrienden

Twee Vrienden

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Echte vriendschap. De ander onvoorwaardelijk accepteren. Bereid zijn om diep in je ziel te laten kijken. Daarover gaat de roman Twee Vrienden.

Twee mannen die de behoefte hebben eigen keuzes te kunnen maken. Die zich, los van opvoeding, schuldgevoel of morele chantage ontdoen van ‘hoe het hoort’. Journalist Joost en opkomend kunstenaar Erwin leven vanuit gevoel én ratio, ineenpermanente dialoog. Status of geld spelen geen rol. Ervoor elkaar zijn, des te meer.

Twee Vrienden is een krachtig pleidooi om mensen niet in hokjes te stoppen. Iedereen heeft het recht op zijn eigen keuzes, ook wanneer die minder conventioneel zijn. Daar zelf deverantwoordelijkheid voor nemen is vanzelfsprekend.

Voor iedereen die het leven als uitdaging ziet en wars is van gebaande paden!

Rob de Vries schreef over deze thema’s een prachtige roman, waarin de rechtlijnige Joost en de gevoelsmens Erwin elkaar vinden en niet meer loslaten, ook al ontwikkelen ze zich in heel verschillende richtingen.

Van Rob de Vries verscheen eerder: Requiem.
Zomerlust
02 juni 2020