Twilight

Rank 2797 Gelezen 2245 Aan het lezen 28 Wil ik lezen 210 Favoriet 198 Recensies 47
Young adult Artikelen 6 Lijsten 8 Spots 21 Top25's 43 Hebban 1000 157   Topics 0

Een levensgevaarlijke liefde - Als Isabella Swan naar het regenachtige Forks verhuist en de mysterieuze en aantrekkelijke Edward Cullen ontmoet, neemt haar leven een spannende en beangstigende wending. Edward, met zijn krijtwitte huid, gouden ogen, betoverende stem en bovennatuurlijke gave, is zowel onweerstaanbaar als ongenaakbaar. Tot nog toe heeft hij zijn ware identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten achter zijn duistere geheim te komen.

Young Adult
Fictie 15+
Fictie kinder- en jeugdboeken algemeen
Twilight (1)
Anneliet Bannier Maria Postema
Illustraties
Young Kim
Van Goor
14 juni 2010
18 april 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Levensgevaarlijke liefde tussen mens en vampier

door: Jensy Franco Barate 1 like
Het begon allemaal met een droom over een knappe vampier en een meisje dat verliefd op hem werd, een gevaarlijke liefde. Deze droom behoorde toe aan Amerikaanse huismoeder Stephenie Meyer. Omdat Meyer haar droom maar niet kon vergeten besloot zij het uit te werken tot een verhaal. En zo werd haar...

Reacties op: Twilight