Uit de keuken van Fatima - elke dag anders

Culinair   Topics 0

Op haar razend populaire blog laat Fatima El Irari dagelijks zien dat iedereen kan koken. Haar recepten zijn foolproof, veelzijdig en een mix van Marokkaanse classics en moderne favorieten waar je je vingers bij aflikt. In haar tweede boek, Uit de keuken van Fatima - elke dag anders, staan naast een traditionele lamsvleestajine, een heerlijk romige linzensoep met garnalen en mama's maskouta (vanilletulband) ook toppers als mac and cheeseballs, parmezaankip uit de oven en Raffaello-cheesecake. Wafels en smoothies, stoofpotjes en wraps, feestelijke koekjes en de ultieme chocolade drip taart: wat uit Fatima's keuken komt, is altijd goed en kán niet mislukken. Met haar tips en tricks kun je bovendien makkelijk variëren of een gerecht kidsproof of vegetarisch maken.
Uit de keuken van Fatima: Makkelijke Marokkaanse maaltijden & andere lekkernijen, het eerste boek van Fatima, bestormde de bestsellerlijsten bij verschijnen. Inmiddels zijn er 25.000 exemplaren verkocht.

Culinair
Keuken per land en streek
Fontaine uitgevers
30 maart 2021