Utopia

Rank 9889 Gelezen 31 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0

Ondanks de afgelegen locatie in de woestijn van Nevada trekt het technologische themapark Utopia dagelijks 65.000 bezoekers. De geavanceerde robots en futuristische hologrammen zijn een wereldwijde sensatie.

Maar dan beginnen er merkwaardige ongelukjes te gebeuren en slaan er robots op hol, zodat de beheerders van het park in het geheim dr. Andrew Warne laten komen, de briljante wetenschapper die de robots geschapen heeft. Maar dan dringen criminelen het complex binnen die zich meester maken van het computernetwerk en het hele park in gijzeling nemen.

Als er niet aan hun eisen tegemoet wordt gekomen, zullen duizenden onschuldige bezoekers sterven. Terwijl de klok onverbiddelijk verder tikt, is het aan dr. Warne om een oplossing te vinden.

Thriller
01 juli 2005
01 juli 2005

Jammerlijk vlak

door: Remko Meddeler 1 like
In mijn jonge jaren behoorden de films “Westworld” (1973) en “Rollercoaster” (1977) tot mijn favorieten. Beide films spelen zich af in amusementsparken, waar pittige ongevallen met spannende attracties plaatsvinden. Vooral “Westworld” van Michael Crichton lijkt wat de verhaallijn betreft...

Reacties op: Utopia