Uw geld of uw kaartje

Via de website www.omroephumor.nl heeft Freek Dijkstra honderden uitspraken, moppen, verhalen en anekdotes binnengekregen over het reizen met de trein. Dat conducteurs en machinisten niet verstoken zijn van humor blijkt uit de vele uitspraken die verzameld zijn in dit boek.
Een greep uit het aanbod:
In de metro van Capelse Brug in de richting Rotterdam, ter hoogte van station Kralingse Zoom, alwaar het spoor ondergronds gaat: "Wij gaan de tunnel in, even bukken graag." En inderdaad, men bukt!
Op het station staat een paartje heftig te zoenen. De conducteur loopt voorbij en zegt: "Je eet toch niet al mijn klanten op, h #8221;
Conducteur tijdens de controle. Een reiziger zegt: "Ik ben al geknipt door uw collega." "Ik zie het meneer, het zit leuk!"
In dit boekje zijn de leukste uitspraken en anekdotes van belevenissen in en om de trein verzameld. Een bijzonder cadeautje voor trouwe treinreizigers!

Is Uw geld of uw kaartje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Uw geld of uw kaartje