Van albatros tot zebra

Jules Howard
Wist je dat er een ringworm bestaat die wel 3 meter lang kan worden? Dat een bergduivel 2 koppen heeft, een echte kop en een nepkop? Of dat de beervlinder met klikgeluiden de sonar van zijn aartsvijand, de vleermuis, verstoort? Verbaas je over de bijkolibrie, de kleinste vogel ter wereld, of over de albatros, die wel 120.000 kilometer per jaar aflegt. Ook handig om te weten: de Australische zeewesp - geen insect, maar een kwal - kun je beter uit de weg gaan: hij heeft al meer dan 60 mensen gedood.Er leven zoveel bijzondere en wonderlijke dieren op onze planeet. Ga mee op ontdekkingstocht. In deze prachtig geïllustreerde encyclopedie staan meer dan 300 dieren!

Is Van albatros tot zebra het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Van albatros tot zebra