Van hart tot hart

Van hart tot hart

Rank 744 Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 6
Voor fans van De jongen, de vos, de mol en het paard en Grote Panda & Kleine Draak: hét boek om het jaar vrolijk en hoopvol mee te beginnen.
Een klop op de deur onderbreekt de ochtendmeditatie van de Dalai Lama. Als hij opendoet, ziet hij een reuzenpanda staan die vele kilometers heeft afgelegd om hem te ontmoeten. Samen wandelen ze door de bossen en praten ze over grote en kleine dingen in het leven: levenswijsheden die je kijk op de wereld veranderen.
In Van hart tot hart nodigt de Dalai Lama je uit om deel te nemen aan een empathische revolutie en stelt hij voor vriendelijker en begripvoller te zijn voor alle levende wezens op onze prachtige planeet. Met poëtische teksten en prachtige tekeningen doet dit boek een inspirerende oproep om onze relatie met de natuurlijke wereld te helen.

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen
Harpercollins
08 november 2022
08 november 2022

Reacties op: Van hart tot hart