Vechten of Vluchten

Vechten of Vluchten

Gelezen 14 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 7 Favoriet 0 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Renate is gelukkig met haar vriend en geniet met hem van het leven in Groningen.
Als haar beste vriendin Fleur een vreselijke misstap begaat, helpt Renate haar uit de brand. Ze neemt alle schuld op zich om Fleur zo te helpen. Want als je goed bent voor anderen, komt het goede ook jouw kant op. Karma, heet dat toch?
Een heerlijk feelgood verhaal over vriendschap, vreemdgaan en natuurlijk de liefde.

Over de auteur
Els Hovinga (Groningen, 1982) groeide op in Drenthe, met Brabantse roots. Na haar studie orthopedagogiek aan de Rijksuniversiteit Groningen werkte zij een aantal jaren in het onderwijs. Na de komst van haar beide zonen richtte zij zich vol overtuiging op het gezin.
Met man en kinderen woont zij in Oost-Groningen. Naast het werk op het akkerbouwbedrijf van haar echtgenoot lukt het om tijd te besteden aan haar passie: schrijven.
Vechten of vluchten is haar debuutroman (2019).

Uitgeverij Nobelman
05 juli 2019