Vegan in 5

Vegan in 5

Rank 7303 Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Artikelen 1   Topics 0

Vegan eten was nog nooit zó lekker en eenvoudig!

In Vegan in 5 laten de auteurs zien hoe je met slechts vijf ingrediënten regelmatig eenvoudig een heerlijke en plantaardige maaltijd op tafel kunt zetten. Hun boek bevat meer dan 100 eenvoudige en lekkere vegan recepten. Hun omschrijvingen zijn helder en toegankelijk. De gebruikte ingrediënten zijn ruimschoots verkrijgbaar, en goedkoop. Van lichte en gezonde maaltijden, naar grootse desserts, of voedzame snacks, geschikt voor alle momenten en elke dag.

‘Here is a cookbook that makes it even easier to make delicious vegan food for someone who can’t cook at all, like me! Thank you, Roxy & Ben.’ Chris Martin – Coldplay

Roxy Pope en Ben Pook leerden elkaar kennen in de muziekindustrie. Ze ontdekten veganisme en ontwikkelden drie jaar geleden hun eigen website (www.wearesovegan.com), waar ze foto’s en video's plaatsten bij recepten. Sindsdien kregen zij snel bekendheid en momenteel hebben zij meer dan een miljoen volgers over de hele wereld. Ze worden geroemd om hun heldere en eenvoudige aanpak en het feit dat zij laten zien hoe verrassend en heerlijk vegan gerechten kunnen zijn. Ze rekenen af met het imago ‘saai, duur, ingewikkeld en kleurloos’.

Vegan in 5 showcases fun and simple recipes and lots of inspiration for Meat Free Mondays!’ Sir Paul McCartney

Culinair
Spectrum