Verdraaid goed

Gelezen 15 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 4 Favoriet 1 Recensies 9

Tijdens haar studie in Rotterdam zit Crystal niet lekker in haar vel. Als ze aangesproken wordt door haar studiegenootje Mandy weet ze niet goed wat ze daarmee aan moet. Ze observeert hoe Mandy met anderen omgaat, was zij zelf maar zo zelfverzekerd. Crystal ontwijkt zoveel mogelijk mensen, ook haar huisgenoot Mark.
Met muziek op, meestal van Michael Jackson, fietst ze door haar woonplaats Den Haag als fietskoerier. Dan dagdroomt ze van werken als dj. Als ze klaar met werken is gaat ze regelmatig naar haar broer Ruben die haar als zijn kleine zusje ziet, ook al is ze 19 jaar. Ze vertelt hem over haar droom en hij spoort haar aan om een set te kopen.
Zou het haar lukken om haar droom om dj te worden te bereiken? Zou ze dat durven, nadat ze zolang gepest is en vervagen daarmee haar littekens?

Literaire fictie algemeen
Uitgeverij Boekenbent
27 mei 2016
25 augustus 2016

Marloes Auteur

'Verdraaid goed' stelt diep teleur

door: Marloes

‘Met dit boek wil ik lezers die gepest worden of werden, hoop geven, zodat ze net als Crystal tot bloei kunnen komen.’ Susanne van den Beukel-Hendriks schrijft, naar aanleiding van de dood van Michael Jackson, haar roman Verdraaid goed. Lukt het haar met haar dj-verhaal gepeste lezers hoop te...

Reacties op: Verdraaid goed