Verliefd. Wil je mijn dagboek lezen?

leesboek, dagboek, emoties, verliefdheid, vertrouwen, vriendschap, familie, school, tieners, puberteit, van eigen bodem, Nederlands

Een wonderlijk dagboekverhaal. Een hartstochtelijk pleidooi voor eerlijkheid. Voor lezers en schrijvers vanaf 14 jaar.

Hier is mijn dagboek. Lees het. Hier vind je alles wat ik meemaak, alles wat ik denk, alles wat ik voel … en alles wat ik bén. Veel mensen verstoppen zich. Ze verbergen hun emoties, hun angsten en hun twijfels. Maar ik niet meer. Ik gooi alles op tafel. Open en bloot. Misschien kan ik de wereld wel veranderen door gewoon mezelf te zijn, door eerlijk te leven en door te delen.

Is Verliefd. Wil je mijn dagboek lezen? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Verliefd. Wil je mijn dagboek lezen?