Verloren vrijheid

Verloren vrijheid

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0

Als de Engelse Catherine Hayes, na haar ouders te zijn verloren, ook haar huis verliest, besluit ze de Atlantische Oceaan over te steken om op zoek te gaan naar de Amerikaanse familie van haar moeder, die in Louisiana woont. Ze krijgt hulp van Tom Worthington, een dappere man uit Key West, die zijn brood verdient met het bergen van scheepswrakken, maar wiens werkelijke doel bestaat uit het vinden van de man die zijn vaders schip stal en zijn veel te vroege dood veroorzaakte. Wanneer Catherine aankomt op de plantage van haar familie, treft ze er een grote wanorde aan en blijken er zich dingen af te spelen die het daglicht niet kunnen verdragen. Al snel raakt Catherine verstrikt in een strijd om haar erfenis. Als vervolgens de nodige verborgen informatie aan het licht komt, moet zowel zij als Tom een keuze maken. Zijn ze in staat hun verlangens los te laten en verder te gaan in het geloof - zelfs als dat hun alles kost?

Feelgood
Historische roman (populair)