Vermist

Vermist

Rank 255 Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 150 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Vermist is het eerste deel in de nieuwste huiveringwekkende serie van bestsellerauteur Simon Beckett.
Tien jaar geleden werd het leven van agent Jonah Colley verwoest door de verdwijning van zijn jonge zoon Theo. Een vraag om hulp van een oude vriend leidt Jonah naar de ontdekking van vier lichamen – genadeloos toegetakeld en voor dood achtergelaten. Er is nog maar een slachtoffer in leven.
Colley wordt vervolgens zelf verdachte in de zaak, maar hij ontdekt ook een netwerk van leugens en geheimen over de mensen die hij dacht te kennen. Het dwingt hem vragen te stellen over wat er werkelijk al die jaren geleden is gebeurd...
Vermist is een geweldige, zenuwslopende en originele thriller die vanaf
de eerste bladzijden onder je huid gaat zitten.
‘Becketts meesterlijke verhalen en macabere forensische details maken zijn thrillers uiterst huiveringwekkend om te lezen.’ Tess Gerritsen
‘Angstaanjagend... Zelden zijn de mechanismen van spanning buiten een film van Alfred Hitchcock zo effectief gebruikt.’ Daily Express

Thriller
Luitingh Sijthoff