Vertrouw

Feelgood   Topics 0

Danielle gaat vol enthousiasme samen met haar vriend John naar Frankrijk. Ze hebben een B&B overgenomen van een heel oud Frans echtpaar. Op de dag van de officiële opening laat John haar in de steek en staat Danielle er ineens alleen voor. Zal het haar lukken vraagt ze zich af. Het lijkt haar niet eenvoudig om het werk helemaal alleen te doen en ze moet ook nog uit de financiële problemen zien te komen, die nu ineens voor haar zijn ontstaan. En wat moet ze denken van die gast die elke maand drie dagen komt. Is het nu voor het werk, vakantie, familie of is het toch iets anders? Vertrouw is deel een uit een serie van drie romcom/feelgood B&B verhalen die zich afspelen in Frankrijk. Er zijn steeds andere hoofdpersonen, dus wees niet bang voor cliffhangers aan het einde van elk verhaal. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden, maar het leest het prettigste wanneer je met deel een begint vanwege eventuele spoilers. Het verhaal is fictie maar gebaseerd op de ervaringen van de auteur met het runnen van een Bed en Breakfast (of chambres d’hôtes in goed frans) in Frankrijk.

Feelgood
Geloof hoop en liefde (1)
24 november 2021
02 oktober 2021