Vertrouw

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Het is wel het laatste waar ze op had gerekend. Danielle wordt door haar verloofde in de steek gelaten op de dag van de officiële opening van hun B&B in Frankrijk. Ze blijft achter met een gebroken hart, een financiële puinhoop en een enorme klussenlijst op de koelkast waar ze met haar twee linkerhanden geen raad mee weet. En wie is toch die man die opeens elke maand een week in haar B&B verblijft?

Vertrouw is deel een uit een serie van drie romcom/feelgood B&B verhalen die zich afspelen in Frankrijk. Er zijn steeds andere hoofdpersonen, dus wees niet bang voor cliffhangers aan het einde van elk verhaal. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden, maar het leest het prettigste wanneer je met deel een begint vanwege eventuele spoilers.

Het verhaal is fictie maar gebaseerd op de ervaringen van de auteur met het runnen van een Bed en Breakfast (of chambres d’hôtes in goed frans) in Frankrijk.

Feelgood
Geloof hoop en liefde (1)
29 juni 2023
29 juni 2023