Voor altijd en eeuwig

Rank 4227 Gelezen 7 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
De 35-jarige Emily Mitchell is gevlucht van haar baan, appartement en ex-criend in New York, in ruil voor haar vaders verlaten huis aan de kust van Maine; ze heeft verandering nodig in haar leven. Ze gebruikt haar spaargeld om het historische huis te renoveren, er ontbloeit een relatie met Daniel, de beheerder, en Emily bereidt zich voor om de Herberg te openen naarmate Memorial Day nadert.

Maar niet alles gaat zoals gepland. Emily komt er al snel achter dat ze geen idee heeft hoe je een B&B runt. Het huis vereist ondanks haar inspanning dringende reparaties die ze niet kan betalen. Haar gierige buur doet nog steeds vastberaden om het haar moeilijk te maken. En nog het ergste van alles: juist wanneer haar relatie met Daniel opbloeit, komt ze erachter dat hij een geheim heeft – een geheim dat alles zal veranderen.

Haar vrienden dringen aan dat ze terugkomt naar New York en haar ex-vriend probeert haar terug te winnen, dus Emily moet een levensbeslissing maken. Probeert ze het uit te houden in haar vaders oude huis in een klein stadje? Of keert ze haar nieuwe vrienden, buren en leven de rug toe – en de man waar ze verliefd op is geworden?

VOOR ALTIJD EN EEUWIG is het tweede boek in een geweldige nieuwe romantiekserie die je zal doen lachen, huilen en pagina's tot diep in de nacht omslaan – en het doet je liefde voor het romantiekgenre opnieuw ontsteken.
Feelgood
De herberg van Sunset Harbor 2