Voor altijd jong

Het is 16 augustus 1977 - de dag dat Elvis dood ging - en Terry is net terug uit Berlijn, waar hij de legendarische rockster Dag Wood heeft geїnterviewd. Maar als Dag in Londen arriveert valt zijn oog op een mysterieuze jonge fotografe, Misty, het meisje van wie Terry houdt. Zal Terry’s liefde standhouden? Ray is de enige bij het muziekblad The Paper die weigert zijn haar te laten knippen en broeken met wijde pijpen draagt. Op de rand van ontslag vindt Ray rust in de armen van een oudere vrouw. Maar John Lennon is slechts nacht in de stad en Ray denkt dat hij zijn baan kan redden als hij de eenzame Beatle kan interviewen.
Leon is op de vlucht voor een bende, de Dagenham Dogs, die aanstoot heeft genomen aan een van zijn recensies. Terwijl hij zich schuilhoudt in de disco The Goldmine, ontmoet Leon Ruby, de dancing queen van zijn dromen. Zal Leon echte liefde vinden of zullen de Dagenham Dogs h vinden voordat de nacht voorbij is?
Voor altijd jong is een roman over geloven dat je nooit volwassen zal worden, over seks, drugs en rock-‘n-roll. Tony Parsons gaat terug naar zijn wortels voor zijn meest persoonlijke boek tot nu toe.
Tony Parsons begon zijn carri bij de New Musical Express. Van zijn debuut Mijn jongen werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Daarna volgden Net als jij en Kies voor haar. De filmrechten van De baby blues zijn verkocht aan Julia Roberts. De schrijver woont in Londen.
‘Een prachtige, bijtend komische, sterk nostalgische roman.’ Allison Pearson

Is Voor altijd jong het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voor altijd jong