Voor Nu en Voor Altijd

Rank 1214 Gelezen 25 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 6 Favoriet 2 Recensies 0

Emily Mitchell, 35 jaar oud, woont en werkt in New York City. Ze heeft zich door een aantal mislukte relaties geworsteld. Wanneer haar vriend, met wie ze al zeven jaar een relatie heeft, haar mee uit neemt voor een langverwacht jubileumdiner, weet Emily zeker dat het deze keer anders zal zijn en dat ze deze keer eindelijk de ring zal krijgen. Maar als hij haar in plaats daarvan een klein flesje parfum geeft, weet Emily dat het tijd is om het uit te maken en om haar hele leven weer een frisse start te geven. Wankelend onder haar onbevredigende leven vol druk, besluit Emily dat het tijd is dat er iets verandert. Ze besluit zomaar naar het verlaten huis van haar vader te rijden aan de kust van Maine. Een groot, historisch huis waar ze als kind vele magische zomers heeft doorgebracht. Maar het lang verwaarloosde huis moet nodig opgeknapt worden en de winter is geen goede tijd om in Maine te wonen. Emily is daar al 20 jaar niet geweest, sinds de tijd dat haar zus door een tragisch ongeluk om het leven kwam, wat haar familie heeft verwoest. Haar ouders gingen scheiden, haar vader verdween, en Emily kon zich er nooit toe zetten terug te gaan naar dat huis. Nu, om een of andere reden, nu haar leven overhoopligt, voelt Emily de aantrekkingskracht van de enige plek die ze kent uit haar kinderjaren. Het is haar bedoeling om er alleen een weekend naartoe te gaan, om haar hoofd leeg te maken. Maar er is iets aan het huis wat haar niet los wil laten: de talloze geheimen, de herinneringen aan haar vader, de allure van de zee, het stadje in de buurt en bovenal de mooie, mysterieuze opzichter. Kan ze hier de antwoorden vinden waar ze naar op zoek was, op de meest onverwachte plaats? Kan een weekend een leven lang worden? Voor nu en voor altijd is het eerste boek in de debuutreeks van een schitterende nieuwe romantische serie die u aan het lachen en huilen zal brengen. Maar vooral u tot diep in de nacht aan het lezen zal houden en ervoor zal zorgen dat u weer helemaal verliefd wordt op romantiek.

De Herberg van Sunset Harbor (1)
19 augustus 2019