Voorzichtig

Raymond Clevie Carver, Jr. (Clatskanie, 25 mei 1938 – Port Angeles, 2 augustus 1988) was een Amerikaans schrijver en dichter. Hij werd vooral bekend door zijn puntige, schijnbaar laconiek geschreven korte verhalen. Hij schrijft vooral over relaties die stuklopen, de uitzichtloosheid van het leven en het vergetelheid zoeken in de drank. Carver wordt tegenwoordig beschouwd als een van de grootste Amerikaans auteurs van de 20ste eeuw en de belangrijkste kracht achter de heropleving van de Amerikaanse short story.
Deze bundel bevat twaalf korte verhalen afkomstig uit "Waarover we praten als we over de liefde praten" en "Kathedraal"

Is Voorzichtig het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Voorzichtig