Vraagbaak Nederlands

Eric Tiggeler
De volledige vernieuwde Vraagbaak Nederlands is compacter, overzichtelijker en completer. Zo vind je nog sneller een helder antwoord op al je vragen over taal en taalgebruik:
Hoe schrijf je dat?
Welk woord is de juiste?
Hoe gebruik je leestekens?
Hoe verbeter je zinsopbouw en stijl?
Hoe schrijf je goede teksten?

In de Vraagbaak Nederlands draait het niet om theorie, maar om de praktijk: hoe schrijf je foutloos en helder Nederlands? Je krijgt kort en begrijpelijk antwoord op vele honderden vragen. Is het btw of BTW? Is het je word of je wordt? Is het er vanuit gaan of ervan uitgaan? Is het van jouw of van jou? Is ik heb gewhatsappt goed Nederlands? Hoe zit een zakelijke e-mail in elkaar?

De Vraagbaak Nederlands is een onmisbare taalhulp voor iedereen die schrijft voor studie of werk: van studenten tot secretaresses, van tekstschrijvers tot journalisten.

Is Vraagbaak Nederlands het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Vraagbaak Nederlands