Vriendschap en liefde

Gelezen 44 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 5 Recensies 28
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 20   Topics 0
Deze debuutroman was van 2017-2018 uitgegeven bij Create My Books. De uiteindelijke vernieuwde uitgave is sinds 10 juli 2019 uitgegeven bij Mijnbestseller B.V.

Anouk heeft het voorbije half jaar niets dan tegenslag gekend. Verlies en bedrog zijn woorden die haar niet vreemd zijn. Wil ze in het huisje van haar overleden oma blijven wonen en er financieel weer bovenop geraken dan kan ze maar beter naar haar beste vriend luisteren en iemand zoeken om de kosten mee te delen. Die iemand is snel gevonden, maar of haar leven sinds die dag in een rustig vaarwater is gekomen. Jack woont al sinds zijn zestiende in België, maar in hart en nieren zal hij altijd een Texaan blijven. Zijn zoektocht naar een eigen stek is gelukt, maar vanaf die dag gebeuren er vreemde zaken. Wil hij de veiligheid van zijn familie, vrienden en zichzelf garanderen, dan zal hij het gevecht met zijn verleden moeten ondergaan. Is hij daar nu, na achttien jaar, sterk genoeg voor?

Feelgood

3 keer bewerkt, laatste bewerking door Jaimie Pisonier

Eline Huls Hebban Recensent

Feelgooddebuut vol potentie

door: Eline Huls

Anouk heeft een periode vol tegenslagen achter de rug. Nu woont ze nog in het huisje van haar overleden oma, maar ze heeft het financieel moeilijk. Om te voorkomen dat ze een nieuw onderkomen moet zoeken is Anouk noodgedwongen een huisgenoot te vinden. Gelukkig is daar altijd nog goede vriend...

Reacties op: Vriendschap en liefde