Wacht op mij

Wacht op mij

Rank 101 Gelezen 8 Aan het lezen 14 Wil ik lezen 256 Favoriet 4 Recensies 0
Feelgood Lijsten 1   Topics 0

Gulliver’s Bay, Cornwall, 1944

Als Rupert Dash sneuvelt tijdens de Slag om Arnhem, is zijn vrouw Florence er kapot van. Ze kan niet accepteren dat hij voor altijd uit haar leven is verdwenen. Wanneer ze een gedicht met de titel Wacht op mij verborgen vindt in een oud boek, gelooft ze dat het een teken van haar man is. Een belofte dat hij bij haar terug zal komen.

Londen, 1988

Max heeft altijd last gehad van een vreselijke terugkerende droom. Een waarbij hij met een parachute landt achter de vijandelijke linies, en wordt omringd door het onophoudelijke geluid van geweervuur. De droom eindigt met zijn dood op het slagveld. Om te begrijpen waarom hij wordt achtervolgd door zulke afschuwelijke nachtmerries, begint hij aan een spirituele reis die hem naar Gulliver’s Bay leidt, en een man genaamd Rupert Dash.

Melbourne, 1995

Florence ontvangt een brief van Max. Ze heeft hem nog nooit ontmoet en hij woont aan de andere kant van de wereld. En hij zegt dat hij zich een leven herinnert dat aan iemand anders vóór hem toebehoorde. Hij zegt dat hij haar echtgenoot was, Rupert - de man waar Florence eenenvijftig jaar op heeft gewacht...

Romantiek
Romantiek