Wat Alice vergat

Rank 9436 Gelezen 675 Aan het lezen 20 Wil ik lezen 480 Favoriet 34 Recensies 8
Literatuur & Romans Lijsten 4 Spots 5 Top25's 7   Topics 0

Alice Love is 29, dol op haar man en zwanger van hun eerste kind. Dus... stel je Alice' schok voor wanneer ze bijkomt op de vloer van haar sportschool, naar het ziekenhuis wordt gereden en daar ontdekt dat de bruidsweken al lang voorbij zijn. Ze ligt in een scheiding, heeft drie kinderen en ze is 39 jaar.

Alice moet de gebeurtenissen van het afgelopen decennium zien te reconstrueren, en tegelijkertijd proberen haar leven weer op de rit te krijgen. Ze probeert te achterhalen waarom haar zus haar niet meer wil spreken en hoe het komt dat ze een van die superslanke moeders met veel te dure kleren is geworden. Uiteindelijk moet Alice er vooral achter komen of geheugenverlies een zegen is of een vloek en of het mogelijk is om helemaal opnieuw te beginnen.

Bruna Uitgevers B.V., A.W.
24 april 2018
24 april 2018

Een perfect leven maakt niet altijd gelukkig

door: Chantal Winckens 2 likes

Het zal je maar gebeuren: je valt tijdens een sportles waarna je je de laatste tien jaar van je leven niet meer herinnert. Het overkomt de 39-jarige Alice. Wanneer ze wakker wordt na haar val denkt ze zwanger te zijn van haar eerste kind en getrouwd te zijn met haar grote liefde Nick. In de...

Reacties op: Wat Alice vergat