Wat als ik het weet?

Amira is een rustig meisje en houdt niet veel van sociale interacties. de meeste kennen haar als een introvert.
Maar wanneer ze merkt dat de mensen om haar heen heel verdacht doen, zoals haar jeugdliefde die uit het niets Amira appt, dat haar vader ineens uit huis is, dat haar beste vriendin heel vreemd doet en haar moeder niet wilt vertellen wat er met haar aan de hand is, wordt Amira heel nieuwsgierig. Ze probeert daarom zoveel mogelijk geheimen te onthullen, ze komt hierdoor stap voor stap dichter bij naar de waarheid, die iedereen voor haar probeert te verbergen. Althans, voor nu.
Als Amira eindelijk weet wat er aan de hand is brengt ze niet alleen zichzelf, maar ook de mensen om haar heen in gevaar.
Hoe lost Amira dit op? Hoe gaat ze hiermee om? Wie zou Amira kunnen redden uit deze situatie? Wie kan ze überhaupt nog vertrouwen?

Is Wat als ik het weet? het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wat als ik het weet?