Wat denkt mijn hond van mij

Er bestaan vele boeken over honden, hun afkomst, het trainen en opvoeden, de verzorging en voeding. Daarbij is altijd het uitgangspunt om de hond te laten luisteren naar de mens.
In dit boek heeft Walty Dudok van Heel de hond als uitgangspunt genomen. Zij begint met de wolf en zijn natuurlijke lichaamstaal, daarna wordt de ‘taal’ van de hond uitgebreid besproken. Aan de hand van zijn staart, oren, neus en houding vertelt dit boek hoe de hond zijn soortgenoten laat zien wat hij bedoelt.
Als nu ook de mens deze ‘taal’ begrijpt, dan wordt Zijn omgang met de hond veel beter. Ook de verschillende rassen hebben hun specifieke karakters en het is verstandig hiermee rekening te houden.

Met ‘Wat denkt mijn hond van mij’ wordt uw blik op uw hond op aantrekkelijke wijze verruimd.

Recensies (1)

Is Wat denkt mijn hond van mij het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat denkt mijn hond van mij