Wat ik wil voor kerst

Het is bijna kerst. Molly en Andrew willen naar hun families in Ierland, maar een gigantische sneeuwstorm saboteert hun vlucht. Eén keer per jaar, al tien jaar op rij, zit Molly op de laatste vlucht vanuit Chicago naast Andrew vliegtuigwijn te drinken, elkaar bijpratend over hun leven. Ondanks hun verschillen is dit een kersttraditie die ze niet zouden willen missen.
Molly heeft niks met kerst, Andrew is een feestdagenfanaticus, en Molly weet hoe belangrijk hij het vindt om daarvoor in Ierland te zijn. Dus die storm is een probleem. In plaats van de verstandige oplossing – samen de feestdagen vieren in Amerika – besluit ze om voor de totaal onverstandige oplossing te gaan. Ze belooft hem thuis te krijgen, op tijd voor zijn moeders befaamde kerstdiner. De klok tikt, maar Molly heeft een plan. En zolang de nogal specifieke combinatie van taxi’s, vliegtuigen, boten en treinen blijft werken, kan het niet misgaan. Wat ze niet weet, terwijl de sneeuw blijft vallen, is dat het universum misschien toch nog iets anders in petto heeft…

‘Allebei de hoofdpersonen zijn zo levensecht en leuk, en ik kon niet anders dan hun relatie keihard aanmoedigen. En voor wie houdt van klassiekers, zoals Sleepless in Seattle, is dit ook echt een aanrader!’ – THE HAPPY READER

Recensies (39)

Meer recensies

Is Wat ik wil voor kerst het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat ik wil voor kerst