Wat jij wil

Wat jij wil

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Jacky is een jonge vrouw van rijke komaf. Haar familie zit in de kledingbranche en handelt al generaties lang in textiel. Dit heeft zich uitgebreid tot een omvangrijke winkelketen over de gehele wereld.

En Jacky? Jacky weet niet beter. Zij is buiten haar schuld om geboren in die weelde zegt ze zelf altijd. Jacky heeft een oudere broer, Jim, en een tweelingzus, Joyce, die overigens sprekend op haar lijkt, behalve wat haar karakter betreft.
De ouders van Jacky hebben hun kinderen zo normaal mogelijk opgevoed. Maar niet alle drie de kinderen zijn met beide benen op de grond blijven staan. Jacky wel. Zij is een bijzonder geval, zegt bomma altijd. Jacky is lief, zorgzaam, heeft humor en altijd oog en interesse voor een ander.

Als Jacky op een dag plotseling wordt ontvoerd, verandert haar leven tijdelijk in armoede. Waarom is zij meegenomen? Welke duistere zaakjes spelen zich achter haar rug om allemaal af? En wie is die mega aantrekkelijke, maar zeer verbitterde man?
Brave New Books
22 januari 2020

Recensies

Young adult

door: Lilien 1 like
Wat jij wil is het debuutroman van Jolanda Rossieau. Deze oma van een tweeling riep op een gegeven moment naar haar collega toe dat ze een boek zou schrijven en dat heeft ze dan ook gedaan. De tweeling Jacky en Joyce worden 21 en vieren dat groots. Als erfgenamen van een bekende en steenrijke...