Wat we achterlaten

Wat we achterlaten

Rank 3459 Gelezen 189 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 209 Favoriet 12 Recensies 13
Feelgood Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 3 Spots 2   Topics 0

Georgia moet helemaal opnieuw beginnen na haar scheiding: ze is haar huis in New York, haar vrienden en haar trots kwijt. Terug in Colorado ontmoet ze de arrogante bestsellerauteur Noah Harrison, die is gevraagd om de onvoltooide roman van haar overgrootmoeder Scarlett Stanton – een literair icoon – af te ronden. Met tegenzin gaat Georgia met hem aan het werk. Als Noah en Georgia een doos met brieven vinden, begrijpen ze waarom Scarlett het boek nooit heeft afgerond.

Feelgood
Populaire fiction algemeen
Z&K
16 november 2021
25 november 2021
9789020544800 , 9789020544817

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Carabooks

Kamila Straatsburg Hebban Recensent

Vol met emoties en opwindende situaties

door: Kamila Straatsburg 1 like ebook

De boeken van Rebecca Yarros kennen een grote schare trouwe, enthousiaste lezers en dat is niet onterecht. Haar lieflijke, bereikbare schrijfstijl samen met een netjes uitgewerkt verhaal en plot gelardeerd met de nodige dosis romantiek en liefde, maakt haar tot een van de capabele schrijfsters van...

Reacties op: Wat we achterlaten