Wat we achterlaten / The things we leave unfinished

‘The things we leave unfinished’ van Rebecca Yarros gaat over Georgia, die helemaal opnieuw moet beginnen na haar scheiding. Ze is haar huis in New York, haar vrienden en haar trots kwijt. Terug in Colorado ontmoet ze de arrogante bestsellerauteur Noah Harrison, die is gevraagd om de onvoltooide roman van haar overgrootmoeder Scarlett Stanton – een literair icoon – af te ronden. Met tegenzin gaat Georgia met hem aan het werk. Als Noah en Georgia een doos met brieven vinden, begrijpen ze waarom Scarlett het boek nooit heeft afgerond.

Redactionele recensie

Recensies (27)

Meer recensies

Is Wat we achterlaten / The things we leave unfinished het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wat we achterlaten / The things we leave unfinished