Wnm-34-CB9789021807379-0-

Watersong 1 - Lokroep

Gelezen 46 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 39 Favoriet 2 Recensies 4
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 5   Topics 0

Welkom in een wereld van adembenemende schoonheid - en vreselijke geheimen.

Toen ze met hem aan het zoenen was, had ze enorme honger gekregen. Zo'n erge honger had ze nog nooit gehad. Deels was het lust, deels was het een echt hongergevoel. Daarom had ze hem gebeten... Na een feestje aan het strand met drie mysterieuze meisjes wordt de zestienjarige Gemma verward wakker. Er is iets helemaal mis met haar, en ze moet het stoppen. Als de gruwelijke waarheid tot haar doordringt, moet Gemma kiezen tussen haar vertrouwde leventje en een nieuwe wereld vol gevaarlijke geheimen.

Amanda Hocking (1984) haalde het internationale nieuws door meer dan een miljoen exemplaren van haar zelf uitgegeven boeken te verkopen. Ze woont en schrijft in Minnesota (Verenigde Staten). Lokroep is het eerste deel in de vierdelige Watersong-serie.

'Hocking scoort op alle punten. Ze houdt de lezer gekluisterd aan de pagina's.' - The New York Times Book Review

'Geweldige chemie... Deze moet je hebben!' - YA Book Central

Luitingh-Sijthoff