Weerzien in Japan

Dit boek is het vervolg op de eerder verschenen roman Hoefijzers in Japan, waarin de lezer wordt meegezogen in het turbulente leven van het hoogsensitieve meisje Shari en haar getraumatiseerde merrie Blanche. De bijzondere band met elkaar maakt de twee onafscheidelijk, totdat Shari ziek wordt en een moeilijk besluit moet worden genomen.
Wanneer Blanche noodgedwongen naar Japan is vertrokken, moeten ze allebei zonder elkaar verder. Het verdriet om het dramatische vertrek en het gemis van haar paard is groot bij Shari. Moeder Laura kan het niet loslaten en kampt met enorme gevoelens van spijt. Na vier jaar besluiten ze hun gevoel te volgen en reizen ze af naar Japan om Blanche op te zoeken. Het wordt een enerverende reis en het weerzien is hartverscheurend. Is de verbinding tussen hen nog altijd zo sterk? Zullen Shari en Blanche na al die jaren herenigd worden?
“Van ‘Hoefijzers in Japan’ kreeg ik een brok in m’n keel en de aangrijpende vertelling raakte me tot op het bot. Bewonderenswaardig hoe Mia de emoties van de personages weet te beschrijven.”
- I. Langeveld, journalist en auteur.
"Je gaat als lezer als het ware met een warm mes door de boter."
- C. Schoon
"Hoefijzers in Japan neemt je mee in de emoties van de personages en je wordt deel van het verhaal." - P. Vermeer

Farnwood Publishing
15 juli 2020