Welkwoud

Welkwoud

Gelezen 114 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 128 Favoriet 6 Recensies 4
Young adult Artikelen 1 Lijsten 3 Spots 4   Topics 0

Welkwoud is een Perzisch sprookje en het nieuwste boek van Tahereh Mafi. Het boek vertelt het verhaal van Laylee. Het is haar lot om lijken te wassen en ze gereed te maken voor de reis naar het hiernamaals. Door haar werk en de eenzaamheid die daarmee gepaard gaat worden haar handen stijf en verliest ze haar kleur. Maar dan komt er een stel bekende vreemdelingen op haar pad die haar leren wat een vleugje magie en vriendschap al niet kunnen doen.

Young Adult

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Anneke van Ieperen Hebban Team

Een magisch Perzisch sprookje

door: Anneke van Ieperen 1 reactie

De Iraans-Amerikaanse auteur Tahereh Mafi is vooral bekend geworden met haar ‘Touching Juliette’-serie, waarvan onlangs het eerste deel van een nieuwe trilogie is verschenen. Met Welkwoud als losstaand vervolg op het in 2016 gepubliceerde Verdermeer richt ze zich wederom op een wat jonger publiek....

Reacties op: Welkwoud