Wie niet weg is

Wie niet weg is

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Deel 6 in de Helen Grace-serie
‘Arlidge voert ons met gevoel voor psychologie en vaart door dit stevig geplotte verhaal dat een knetterende verrassing in petto heeft.’ Vrij Nederland
‘Goed uitgewerkt.’ de Volkskrant
Helen Grace was een van de beste rechercheurs van Southampton, maar nu zit ze in de gevangenis, tussen de moordenaars die ze daar zelf heeft doen belanden. Ze weet dat ze maar op één manier vrij kan komen: overleven totdat haar rechtszaak voorkomt en op de een of andere manier haar onschuld bewijzen.
Maar dan wordt er een verminkt lichaam gevonden in de cel naast die van haar en vreest Helen voor haar eigen leven. Er loopt namelijk een moordenaar vrij rond in de gevangenis en ze moet hem vinden, voordat zijzelf het volgende slachtoffer wordt…
De pers over M.J. Arlidge
'Doet niet onder voor Karin Slaughter… De plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw
‘Sterk visuele hoofdstukken met een hoog adrenalinegehalte.’ Algemeen Dagblad
‘Het zesde en misschien wel beste deel in de serie met inspecteur Helen Grace is een voortreffelijke thriller met psychologische, onderhuidse spanning.’ Gooi- en Eemlander
‘Verslavend. Lezers zullen met veel haast en energie door dit boek heen scheuren.’ Daily Express

Spannende boeken algemeen
Boekerij
31 maart 2022
31 maart 2022

Reacties op: Wie niet weg is