Wijnkoopgids 2020

Ook dit jaar de 300 beste wijnen, 30 cava’s en andere bubbels voor een betaalbare prijs in de klassieker onder de wijngidsen. Niet alleen wijn uit de traditionele landen maar ook uit de nieuwste wijngebieden krijgen een plaats. Dankzij het register en de overzichtelijke legenda vindt u snel een wijn die past bij uw wensen.
Bij de objectieve beoordeling ligt de nadruk op het dagelijkse gebruik en praktische informatie. Specifiek: wat is de beste koop voor een redelijke prijs? Bij welk gerecht drink ik deze wijn? Maar ook: wat zijn de nieuwste trends? En welke wijnen krijgen de Bio-Oscar vanwege hun ecovriendelijke productie?
Van der Auwera’s tintelende teksten doen je meteen zin krijgen in een lekker glas wijn.

Frank Van der Auwera heeft een van de fijnste wijnpennen en scherpste neuzen van de Lage Landen. Hij schrijft over wijn en gastronomie in de meest uiteenlopende kranten en magazines.

Is Wijnkoopgids 2020 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Wijnkoopgids 2020