Wilt zit omhoog

Een beschul-diging van voyeurisme op het da-mestoilet aan het adres van leraar Henry Wilt, leidt met onontkoom-bare logica tot een botsing tussen het leger en de politie, met Wilt, zoals gebruikelijk, daartussenin.
De boeken van de Engelse bestsellerauteur Tom Sharpe bezitten de zeldzame eigenschap dat ze de lezer veel en hardop aan het lachen maken.
'Wat ons betreft mag Tom Sharpe de waardige opvolger genoemd worden van de geniale P.G. Wodehouse, de oervader van de Engelse humor.' Het Nieuwsblad
'Sharpe wordt wel de koning van de slapstick genoemd, een satiricus in de traditie van Wode-house die de klucht tot in de puntjes beheerst. (...)
Hij is vlijmscherp, chaotisch, iemand die de karikatuur niet schuwt en over een in vitriool gedoopte pen beschikt, maar die in de eerste plaats uitbundig en komisch is.' The Observer

Is Wilt zit omhoog het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Wilt zit omhoog