WIND! 1

Wind! 1

Junior   Topics 0
Dit werk bevat 101 gedichten die op verzoek van een kleine schare bewonderaars dan toch maar eens in druk gegoten zijn.

Wie wel eens hoofdschuddend moderne poëzie terzijde heeft gelegd omdat het elitair en onbegrijpelijk is: u kunt hier een poging wagen om ook eens voor een blije verrassing te komen staan.

Het werk is vormvast. De dichter wordt getuige de recensies op de achterflap vergeleken met de Gerrits Komrij en Achterberg, en met Annie m.g. Schmidt, maar zo dood is hij nou ook weer niet (kijk, daar begint het rijmen al).

Veel van de gedichten bevatten miniatuurtjes: korte portretten van mensen, menstypes, situaties en hedendaagse spanningsvelden vaak aan het randje van de actualiteit.

Mocht u ondanks alles poëzie vreselijk vinden, dan is dit het ideale kado voor uw schoonmoeder.

Bij voldoende belangstelling komt er een tweede deel. Deze belangstelling kan kenbaar gemaakt worden via
adriaanvangeel@gmail.com. Voldoende belangstelling betekent: voldoende om tenminste uit de kosten te komen. Onder aanmelders worden, bij doorgang, drie exemplaren verloot.

Kopen!
Kind & Jeugd