Dit boek geeft een inkijk in het bewogen leven van Frits Kemper, die op zijn 32ste jaar geveld werd door hersenvliesontsteking. Daar ging een zwaar leven aan vooraf. Hoe kon hij hier mee omgaan, hoe nu verder? Zijn doorzettingsvermogen is erg bepalend geweest in zijn leven. Hij laat middels mooie en leuke anekdotes zien dat hij ook erg kan genieten. Hij neemt je mee in mooie tijden en heel moeilijke tijden en laat een duidelijk beeld achter wat het is om na hersenvliesontsteking het leven weer op te pakken. Frits is niet bang om zijn gevoelens te tonen en zich daardoor kwetsbaar op te stellen. Kortom, dit boek neemt je mee in een heel veelzijdig leven van Frits Kemper.

Is Winst en verlies door hersenvliesontsteking - Mijn leven voor en na een ziekteperiode het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Winst en verlies door hersenvliesontsteking - Mijn leven voor en na een ziekteperiode