Witte nachten

Macht. Dat is waar ik aan denk als ik hem aan de andere kant van de spoedeisende hulp zie. Macht en gevaar. Een van de rijkste Russische oligarchen, Alex Volkov, is net zo meedogenloos als dat hij magnetisch is. Hij krijgt altijd wat hij wil, en wat hij wil is mij, in zijn bed. Hij is het soort problemen waar elke vrouw voor op de vlucht zou moeten slaan. De kogel die zijn lijfwacht voor hem had gevangen bewijst dat. Ik zou ver uit zijn buurt moeten blijven, maar ik geef voor één nacht toe aan de verleiding. Voordat ik het weet, trekt hij me dieper in zijn wereld van excessen en geweld, waarbij hij niet alleen mijn leven, maar ook mijn hart binnendringt. Hoeveel vertrouwen kan ik in een man stellen die zo gevaarlijk is? Hoeveel durf ik voor zijn liefde te riskeren?

Is Witte nachten het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Witte nachten