Wraak op Maat

Wraak op Maat

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
In de wachtkamer van een neuroloog ontmoet Thomas de jonge vrouw Max. Ze heeft opvallende tattoos, draagt zware legerschoenen en ziet eruit als veertien. Hun arts Van Henegouwen is een briljant neuroloog, maar sinds een auto-ongeluk is de man radicaal veranderd. Bij het Medisch Tuchtcollege komen steeds meer klachten over hem binnen. Max krijgt daar ook mee te maken en samen met haar nieuwe vriend Thomas gaan ze op zoek naar antwoorden.
Ze hacken de computer van de arts, waaruit blijkt dat de man verward zit in een web van drugs, misbruik en zwarte handel. Tijdens hun onderzoek komt er een vrouw om het leven. Max en Thomas worden beschuldigd van moord en beiden worden vastgezet in een psychiatrische instelling onder streng regime. Thomas komt plotseling vrij en gaat achter de arts aan. Bij toeval krijgt hij hulp van een beeldschone nymfomane en haar vreemdgaande criminele vriendje.
VM Holding
01 mei 2019