Yoga voor mensen die te beroerd zijn om eraan te doen

Tijdens zijn reizen - van Amsterdam naar Cambodja, van Rome naar Indonesië, van Libië naar het Burning Man-festival in de woestijn van Nevada - heeft Geoff Dyer last van een eindeloze stroom grieven. Op vluchtige momenten van innerlijke rust wordt hij beloond voor het feit dat hij zijn leven doorbrengt in een permanente staat van beweging. Zelfs wanneer hij verslag doet van zijn meest hilarische tegenslagen, weet Dyer de lezer steeds weer te verrassen met inzichten in veel diepgaandere kwesties.In bijtend, geestig en prikkelend proza legt hij uit hoe het reizende leven dat hij leidt - een leven waar de meeste mensen heel wat voor over zouden hebben - hem mateloos frustreert. Op briljante wijze ontleedt Geoff Dyer onze verwachtingen van de fysieke en innerlijke reizen die we maken en neemt hij de lezer mee op sleeptouw tijdens zijn reizen die hem overal brengen en toch nergens naartoe leiden.

Recensies (1)

Is Yoga voor mensen die te beroerd zijn om eraan te doen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Yoga voor mensen die te beroerd zijn om eraan te doen