You are a badass at making money

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Voor iedereen die heeft geleerd van You are a badass & Nice girls don’t get the corner office

You are a badass at making money is hét boek dat je nodig hebt als je wel eens naar je bankrekening staart en je afvraagt hoe al het geld dat binnenkomt zo snel weer door je vingers glipt. Jen Sincero zegt dat haar money mindset het allergrootste verschil heeft gemaakt: ze dacht altijd dat ze niet met geld om kon gaan, maar dat veranderde allemaal toen ze besloot haar financiële situatie serieus te nemen. Dat deed ze eigenlijk vooral door de manier aan te passen waarop ze over geld dacht en geloof het of niet, zo kon ze haar doelen waarmaken. Met hetzelfde openhartige advies dat van You are a badass een bestseller maakte, gaat Jen Sincero in dit fascinerende boek dus in op de kracht van onze gedachten en hoe onze bankrekening een afspiegeling is van onze overtuigingen.

Sincero combineert humor met levensveranderende concepten in de vorm van bruikbare tips die je direct in de praktijk kunt brengen. Jij bent namelijk een badass en dit boek helpt je je financiële doelen helder te krijgen en buiten je comfortzone te treden: allemaal essentieel om het financiële leven op te bouwen dat je wilt. Dus ga ervoor en begin vandaag nog met je new and improved money mindset.

In de pers

‘Doe jezelf een plezier: kopen én uitlezen!’ Quote

Literaire non-fictie algemeen
Meulenhoff Boekerij B.V.
06 juli 2021
06 juli 2021

Reacties op: You are a badass at making money