You are a badass

Gelezen 37 Aan het lezen 11 Wil ik lezen 60 Favoriet 1 Recensies 2
Non-fictie Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

‘Doe jezelf een plezier: kopen én uitlezen!’ Quote
Voor iedereen die heeft genoten van Nice girls don’t get the corner office
Je bent blij met je leven, hebt leuke vriendinnen, een fijn huis, maar toch zijn er nog wel wat dingen die je anders zou willen, beter zelfs. Misschien wil je wel een nieuwe baan? Of een leuke man? Elke maand wat geld opzij zetten, je droom achterna of gewoon eindelijk een kitten in huis nemen? Wat je #lifegoals ook zijn, Jen Sincero neemt je mee en laat je zien hoe je je dromen, plannen, relaties of je carrière een boost geeft en hoe je alle geweldige dingen waar je naar verlangt, kunt krijgen.
Jij bent namelijk een badass en na het lezen van dit boek ken je jezelf nog beter. Je snapt waarom je bepaalde dingen doet, leert om te houden van de dingen die je niet kunt veranderen en de dingen te veranderen waar je niet van houdt. Lees dit boek en begin vandaag nog met je new and improved leven.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen
Boekerij
15 december 2018
15 december 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Krachtige adviezen door praktijkvoorbeelden

door: Ilja

Jen Sincero is schrijfster, coach en spreker. Haar missie is om zoveel mogelijk mensen te helpen om zoveel mogelijk uit het leven te halen. Om dat doel te bereiken gaf ze in 2011 zelf haar huis op, zodat ze moeiteloos hulp over de hele aardbol kan bieden. Die hulp heeft ze ook in boeken gebundeld....

Reacties op: You are a badass