Advertentie

Zakendoen op gevoel

0
Rank 9701 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0

In je werk sta je dagelijks voor keuzes. Hoe haal ik deze deal binnen? Neem ik die sollicitant aan of niet? Is het slim deze investering te doen? Veel mensen benaderen dit soort vragen het liefst rationeel: ze verzamelen informatie, analyseren die en doordenken alles grondig. Dat levert vaak hoofdpijn op, maar lang niet altijd een goede beslissing. Wat zou er gebeuren als je wat vaker zou luisteren naar je gevoel? Marcel Adriaanse vertrouwt al jaren op de kracht van intuïtie. Aan de hand van zijn intuïtiemodel laat hij in dit boek zien hoe intuïtie je zakelijk verder brengt. De eerste drie pijlers van het model – autonomie, analyse en timing – betreffen jou als persoon en helpen je om betere beslissingen te nemen. Met de laatste drie pijlers – intonatie, empathie en kwetsbaarheid – krijg je met minder moeite meer voor elkaar. Zijn advies? Zet je denkvermogen in, maar leer vooral te vertrouwen op je gevoel. Dat brengt je niet alleen volop energie en nieuwe inzichten, maar leidt ook tot een succesvolle organisatie en een betere versie van jezelf. - Vertrouwen op intuïtie leidt tot betere beslissingen, meer zakelijk succes en een leuker leven. - Zakendoen op gevoel is een life changer: de boeken die je daarna leest, de trainingen die je volgt, de gesprekken die je voert – je haalt er veel meer uit.

Genre
Non-fictie
Aantal pagina’s
200
Uitgeverij
Van Duuren Media
Laatste editie
16 september 2020
ISBN
9789089655196
+

Boekinformatie wijzigen

Topics


Start een topic voor discussies met andere lezers, vragen over boeken of het delen van leuke trivia over boeken of auteurs.

Start een nieuw topic