Ze zullen denken dat we engelen zijn

Rank 2162 Gelezen 108 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 138 Favoriet 2 Recensies 10
Literatuur & Romans Artikelen 4 Lijsten 3 Spots 5 Top25's 1   Topics 0

De laatste mooie dag van het jaar. Op een terras aan een plein midden in de stad zitten een man en een vrouw die elkaar net hebben leren kennen. Met hoge snelheid rijdt een geldwagen in op het winkelende publiek en ramt de gevel van een café even verderop. Een enorme explosie volgt. Als midden op het plein een politiebusje stopt, lijkt het voorbij, maar dan barst de hel pas echt los. Onder een tafeltje wachten de man en de vrouw in elkaars armen op de dood, die niet komt.

In deze overdonderende roman zit Bert Natter de actualiteit op de hielen en weet hij een beeld van onze tijd te geven dat tegelijk onrustbarend en geestig is.

Thomas Rap
18 januari 2018
16 januari 2018

Marvin O. Hebban Recensent

Onze hersenen, soms een vriend, soms ook een vijand

door: Marvin O. 1 reactie 2 likes

Op de laatste mooie dag van het jaar installeert Alfred zich aan een tafeltje op een buitenterras voor een kop koffie. Een onbekende dame komt ongevraagd bij hem zitten en stelt zich voor als Prunella. Alfred houdt vreemden liever op een armlengte afstand maar als slechts seconden later een...

Reacties op: Ze zullen denken dat we engelen zijn