Zelf plannen werkboek

Werkboek voor adolescenten bij ADHD-Training Zelf plannen. Je hebt dit werkboek gekregen omdat je deelneemt aan de training Zelf plannen. Dit werkboek is speciaal ontwikkeld voor jongeren met ADHD, omdat het voor hen vaak extra lastig is om hun (school) leven te plannen. De training Zelf plannen helpt je dit zo gemakkelijk mogelijk te maken. Samen met je trainer zul je, aan de hand van dit werkboek, allerlei nieuwe manieren om te plannen leren en uitproberen. Je kunt daarbij zelf aangeven wat wel en niet goed bij je past. Zelf plannen is onderzocht aan de Universiteit van Amsterdam. Uit het onderzoek bleek dat de training werkt: het helpt je echt om te leren plannen en organiseren. Wij wensen je heel veel succes met deze training!

Is Zelf plannen werkboek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zelf plannen werkboek