Zomermeisjes

VN:

Zomermeisjes

Gelezen 227 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 143 Favoriet 7 Recensies 50
Thrillers & Spanning Artikelen 3 Lijsten 6 Spots 1   Topics 0

De jonge Amsterdamse rechercheur Lot van Dijk gaat aan de slag bij het korps Twente - ver weg van waar het volgens haar allemaal gebeurt. Ze wordt gek van verveling, totdat tijdens een slepende nachtdienst ineens het lijk van een tienermeisje wordt gevonden in een bos. Voor Lot is het al snel duidelijk dat er meer slachtoffers zullen volgen en ze staat te trappelen om aan haar eerste echte zaak als profiler te beginnen. Door de mannelijke collega's binnen het korps, die haar specialisme met grote scepsis bekijken, wordt ze echter behoorlijk tegengewerkt.

Dan wordt er een tweede slachtoffer gevonden. En moeten haar collega's wel naar haar luisteren.

Spannende boeken algemeen
Lot van Dijk (1)
A.W. Bruna Uitgevers
07 juni 2016
07 juni 2016

Kees van Duyn Hebban Recensent

Is Lot van Dijk een nieuw seriepersonage?

door: Kees van Duyn 1 like

Als gevolg van haar werkzaamheden bij de politie, waar ze vijftien jaar lang diverse functies had, heeft Jobien Berkouwer veel gezien en meegemaakt. Ze heeft de politie een aantal jaren geleden verlaten en werkt tegenwoordig als profiler en heeft tevens een eigen consultancybedrijf. In 2016 is haar...

Reacties op: Zomermeisjes