Zomerzusjes

Zomerzusjes

Rank 2399 Gelezen 49 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 76 Favoriet 1 Recensies 2
Feelgood Spots 2   Topics 0

‘Perfect voor een dag op het strand.’ People
Harper Frost fladdert door het leven en trekt zich van niets en niemand iets aan. Haar tweelingzus Tabitha is elegant en beschaafd, en doet alles volgens de regels. Ze lijken uiterlijk dan misschien als twee druppels water op elkaar, hun karakters hadden niet meer van elkaar kunnen verschillen en de zusjes zijn dan ook al jaren van elkaar vervreemd.
Wanneer een familiecrisis hun dwingt een team te vormen – of in elk geval te doen alsof – beseft de tweeling dat de speciale band die ze hebben misschien toch belangrijker is dan de verwijten die hen uit elkaar hebben gedreven. Zijn ze in staat om de strijdbijl en hun onderlinge rivaliteit te begraven en opnieuw te beginnen?
De pers over Zomerzusjes

’Sensueel, hartverwarmend en meeslepend. Ik ben dol op de boeken van Elin Hilderbrand en kan niet wachten tot er weer een nieuwe uitkomt.’ Santa Montefiore
‘Intelligent escapisme met een warm hart.’ Kirkus Reviews
‘Herkenbare familierelaties vermengd met levendige beschrijvingen van het landschap zorgen samen voor een heerlijke leeservaring.’ Library Journal

Romantiek
Romantiek
Boekerij
12 maart 2019

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Nieuw in maart!
01 maart 2019 30 reacties
Fabulous Feelgood! / Onze goede (lees)voornemens voor 2019
04 januari 2019 82 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

Meeslepende verwikkelingen met een tikkeltje humor

door: Amber 1 like
Eerlijk is eerlijk... de eerste ruim 100 pagina's is het best lastig inkomen. Het boek begint met een grappige vergelijking tussen de twee eilanden Nantucket en Martha's Vineyard alsof het een tweeling betreft, net als de tweeling Tabitha en Harper die op deze eilanden wonen! In het stuk hierna...

In 1 ruk uitgelezen

door: Sandra1968 1 like
Gaaaaaaaaappppp.... dat was niet zo handig om 's avonds in dit boek te beginnen.... om half 2 's nachts was het boek uit en ging eindelijk bij mij het licht uit! Schrijfster Elin Hilderbrand nam mij mee in het leven van de tweeling Harper en Tabitha Frost. Harper is de flierefluiter van het stel en...