Zonder hem geen Colts

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Zoals elk jaar brengt Rhett Steve ook dit jaar een bezoek aan de „mooiste stad ter wereld”, San Francisco. Rhett Steve, bij velen beter bekend onder de naam Old Death, gaat dan naar het graf van zijn oude wapenbroeder en kameraad Frisco Jack. Maar als Old Death, die nu de zeventig reeds is gepasseerd, besluit in een saloon, tevens eethuis, een goed maal naar binnen te slaan, wordt hij gedwongen tot een revolverduel. Het is Revolver-Tom, de snelste Coltman van Frisco-Lady, de roodharige bendekoningin van San Francisco, die hem uitdaagt. Tot ieder’s verrassing blijkt Old Death ondanks zijn ouderdom nog niets van zijn vroegere snelheid te hebben verloren. Zijn ouderwetse pistolen met de lange lopen falen niet en Frisco-Lady is haar snelste en beste Coltman kwijt. Weinig vermoedt Old Death, dat dit duel slechts een begin is van een hele reeks dolle avonturen, revolverduels en vuistgevechten. Dat komt omdat Conny Coll ten tonele verschijnt met de opdracht het bende-wezen in San Francisco met wortel en tak uit te roeien. Old Death besluit zijn jeugdige blonde vriend te helpen en samen, later nog versterkt met de enorme krachten van Kleine Benjamin, rollen zij de gevaarlijke bende van Frisco-Lady op. Een nieuwe, spannende „Conny Coll” met Trixi op zijn best in de strijd tegen de snelste Coltmannen van de grote stad aan de Gouden Poort, San Francisco. +

Conny Coll 9
01 januari 1969