Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair   Topics 0
Carina Noordervliet

FUCK DIËTEN, LOVE FOOD

Diëten helpt niet en sommige 'slechte' dingen zijn simpelweg te lekker om uit je eetpatroon te bannen. In Zondigen tot je een ons weegt gaat het over wat je allemaal wel mag eten in plaats van wat je niet mag. Om af te vallen of op gewicht te blijven, is het van belang om lange termijn te denken. Een levenlang zonder zondes?! Dat houdt niemand vol en maakt het leven minder leuk. Daarom leer je in dit boek hoe je jouw gedrag kunt veranderen. Pas als je bewust kunt zondigen, blijf je op gewicht en kun je afvallen. Terwijl je toch met volle teugen geniet. Van eten genieten is namelijk echt een beetje kwijt na alle negativiteit erover in de media. Zondigen tot je een ons weegt leert je daarom niet alleen zondigen, het geeft je ook de liefde voor eten weer terug. Geniet. Zondig. En val af.

Carina Noordervliet is gewichtsconsulent en voedingsdeskundige bij De Telegraaf. Carina gelooft niet in knagen op blaadjes sla, sobere diëten of vieze, dure shakes. Zij gelooft in afvallen en op gewicht blijven door bewust en vooral lekker te eten. Daarnaast is ze ervaringsdeskundige, jarenlang zorgde eten voor te veel kilo's en frustraties. Maar door bewust te genieten van eten en met regelmaat te zondigen, viel ze 18 kilo af. Ze is inmiddels 9 jaar op haar gewicht.

Fotografie: Jan Bartelsman
Design: Erik Hoogendorp en Frank Dresmé
Receptuur: Femke Meijer (ex Librije***)

Culinair
Dieetboeken
Princess Books
31 oktober 2014
31 oktober 2014
9789492029010

Doe het stap voor stap en hou het leuk.

door: Jeanette 1 like

Het ziet eruit als een echte dikke plak chocola en het voelt ook zo. Een bijzondere cover voor een boek dat gaat over gewicht verliezen.  Een onderwerp waar Carina Noordervliet alles van weet. Carina is gewichtsconsulent, voedingsdeskundige van de Telegraaf en vooral ook ervaringsdeskundig als het...

Reacties op: Zondigen tot je een ons weegt