Zowaar ik je liefheb

Een selectie van geestige, ontroerende en beeldende gedichten door podiumdichter Cristian Pielich. ‘Zowaar ik je liefheb’ is een gevarieerde verzameling waarin een lach en een traan hand in hand gaan. Cristian heeft veel met vrouwen, etenswaren, natuur, muziek, kunst, passie en vooral… liefde. Hij schrijft met bewondering, verwondering, zelfspot, ironie en vooral met… liefde. Cristian varieert van stijl. Van light verse en plezierversjes tot andere experimenten. Hij smeedt nieuwe woorden en jongleert met klank en ritme. En ja, Cristian houdt van herhaling. Want liefde kan nooit voldoende worden herhaald.

Is Zowaar ik je liefheb het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Zowaar ik je liefheb